Featured

Sunday, 23 July 2017

JEANS ADDICT

Pozdrav svima 😊,

I ovaj tjedan nastavljam sa mojom jeans inspiracijom. Neizostavni komad odjeće prisutan već desetljećima u svim verzijama, od košulja, hlača, nakita pa sve do obuće.

Budući da je ljeto, moj outfit obilježila je ljetna jeans haljina. Već sam naglasila da se jeans komadi vrlo lako kombiniraju te sam kombinaciju upotpunila sa veselim bojama u obliku žutih sandala i ljubičaste torbice. 
Svoju kombinaciju opisala bih kao ležernu dnevnu kombinaciju za šetnju gradom koja je ujedno udobna,ali ipak moderna.
Sve što bi vam na kraju preporučila jeste igrajte se sa svojim kombinacijama, uljepšajte si ove ljetne dane, osjećajte se odlično, budite ono što jeste, drugačije od svih ostalih, jer to je danas jedina modna priča koja vrijedi.
Veliki pozdrav👋👋 i 💋 do idućeg posta.








Thursday, 20 July 2017

NAMIRNICE KOJE ĆE DETOKSICIRATI VAŠU JETRU




Pozdrav svima 😊,

Tema kojom ću se danas pozabaviti svakako jeste detoksikacija, odnosno detoksikacija jetre.Jetra je žlijezda koja ima višestruku ulogu u našem organizmu, pa ju nerijetko zovemo centralna kemijska tvornica. Bitna funkcija ovog organa svakako je čišćenje ili detoksikacija pomoću kojeg se iz organizma eliminiraju toksini, produkti metabolizma i lijekovi. 

Akutno ili kronično bolesna jetra ne može u cijelosti obavljati svoju funkciju. Dolazi do poremećaja u metabolizmu ugljikohidrata, bjelančevina i masti, a s tim u vezi i do poremećaja apsorpcije vitamina i minerala. Stoga je cilj održavanja zdravog metabolizma, regeneracija jetre kao bitnog organa metabolima svih štetnih i korisnih tvari našeg organizma.

Nešto što je svakako veliki problem kod današnjih detoksikacijskih dijeta jeste gubitak tjelesne težine. Uglavnom fokus bi trebao biti na čišćenju organizma i regeneracija jetrenih stanica. Kako bi joj osigurali pravilan rad,potrebno joj je pružiti pravilnu, izbalansiranu prehranu. Uz pravilnu prehranu potrebno je pojačati unos namirnica koje pojaćavaju detokcikacijski potencijal jetre.

Jutarnju ili popodnevnu kavu svakako bi bilo dobro zamijeniti biljnim čajevima od metvice, šipka i sikavice. Jetreni bolesnici (ciroza ili kronična upala jetre) često upotrebljavaju i dodatak prehrani silimarin, koji potječe od sikavice, gdje naročito ima hepatoprotektivni učinak od alkohola i toksina.

Hranu možete začiniti prirodnim začinima poput peršina, bosiljka, majčine dušice, kurkume i ružmarina. Ove namirnice sadrže aktivne tvari koje djeluju antioksidativno i sudjeluju u očuvanju stanica jetre.

Tamno zeleno lisnato povrće i kupusnjače - kelj, cvjetača, kupus, cikorija, šparoga, radič, brokulu i prokulice. Također vrlo je bitan i unos korIjenastog povrća poput mrkve,peršuna, cikle i đumbir. Svo ovo povrće, naročito šparoge sadrže antioksidativni enzim glutation koju utječe na izbacivanje štetnih tvari jetre.

Što se tiče voća, hepatoprotektivni učinak ima voće bogato pektinima kao što je jabuka, kruška, šljiva, bobičasto voće te citrusi poput limuna,grejpa, limete zbog odličnog sadržaja vitamina C koji djeluje na uklanjanje slobodnih radikala iz jetre.
Cijeđeni grejp moja je jutarnja rutina bez koje ne mogu zamisliti početak dana. Grejp sadrži naringinin koji potječe razgrađnju masti i utječena povećanu osjetljivost inzulina.

Jaja (preporučujem kuhana)- najkvalitetnija namirnica bogata proteinima, odnosno sadrže sve aminokiseline potrebne za normalan rad jetre. Žumanjak jajeta sadrži kolin, koenzim koji jetru štiti od toksikanata i sudjeluje u izlučivanju teških metala.

I naravno adekvatan unos tekućine, odnosno vode kao vrlo bitan faktor metabolizma  i izlučivanja svih štetnih i otpadnih tvari iz organizma.

Nadam se da vam se svidio ovaj post, te da ćete iskoristiti ove korisne savjete. Do idućeg posta 👋👋💋




Sunday, 16 July 2017

SUMMER STREETSTYLE

Pozdrav svima 😊,

Konačno se javljam s novim postovima nakon duže (opravdane😌) pauze. Budući da sam zapostavila postovanje s ljetnim outfitima, a ljeto je već odavno počelo danas krećem s jednim ljetnim outfitom.
Ljeti mi inspiracija za modne kombinacije ne nedostaje, uglavnom bitno je da je sve šareno, veselo i udobno. Što se tiče ovog outfita moram priznati da sam bila inspirirana jeansom koji je po meni kao i "mala crna haljina", vrlo lako se kombinira i pogodan za različite prigode gdje možete izgledati chic, moderno,svečano do casual i sportski ovisno kako se osjećate taj dan. Jeans košulju i sandale, te torbicu koja se bojama uklapa u nijansu ovog jeansa kombinirala sam sa veselo ružičastom suknjicom "pencil" kroja. Nešto što mi je totalno hit ovo ljeto je  ovaj novi model Gucci sunčanih naočala u koje sam se zaljubila i doslovno ne skidam otkad sam ih kupila.
Svoju kombinaciju opisala bih kao chic i modernu te po meni vrlo udobnu za ove ljetne dane. Nadam se da vam se svidio ovaj outfit te da sam vam potakla inspiraciju. Ovoga puta obećavam da ću biti ažurnija što se tiče postovanja, družimo se do idućeg posta 👋👋💋💋.

Za više outfita INSTAGRAM @milicam24

bodyfashionblender








Sunday, 14 May 2017

ORANGE OUTFIT

Pozdrav svima😊,

I ovoga puta javljam se sa jednim proljetnim outfitom. Narančasta boja bila mi je inspiracija za ovu proljetnu kombinaciju. Naime, sve je krenulo od ovih narančastih cipelica koje sam kupila prije otprilike 2 tjedna i totalno zaboravila na njih zbog kišnog vremena. Budući da nam je ovaj vikend donio sunčano vrijeme odlučila sam ih prošetati, te moram priznati da su zaista udobne za šetnju po gradu jer im potpetica nije posebno visoka. Najviše volim kombinacije u kojima se osjećam udobno, a opet mogu izgledati chic i moderno. 
Nešto čemu moram dati posebno važnost u ovom outfitu jestu i jeans hlače sa cvjetnim detaljima koje su definitivno "in" komadi ovo proljeće. Sve trendseterice vrlo dobro znaju da se ovi detalji mogu pronaći na svim komadima poput jeans jaknica, kožnih jakni, hlača suknjica i torbica.
Moram priznati da mi se ovaj trend posebno sviđa te me nekako vratio u djetinjstvo.
Nadam se da vam se svidio moj proljetni outfit, te da uživate u vikendu i ovom ljepom sunčanom vremenu. Do idućeg posta 💋💋💋










Wednesday, 26 April 2017

SPRING OUTFIT

Pozdrav svima😊,

Nadam se da uživate u poljeću i da vam kišno vrijeme prošlog tjedna nije pokvarilo raspoloženje.Iz kog razloga spominjem kišu jeste da me je baš ona omela da nastavim u postovanju novih poljetnih outfita. Ovoga puta nemam neki specifični komad po kojem bih nazvala ovaj post. 
Jednostavno prepustila sam se kombiniranju pastelnih nijansi o kojima sam vam pričala u zadnjem postu jer su mi upravo one prva asocijacija na proljeće. Ovaj outfit bih opisala kao dnevni te ako niste ljubitelji visokih potpetica uz ovu kombinaciju svakako možete ponijeti i balerinke u sličnim pastelnim nijansama. U nastavku možete pogledati moj outfit.
Uživajte u proljeću do narednog posta!💋💋









Sunday, 9 April 2017

HIDRACIJA ORGANIZMA KOD SPORTAŠA I OPĆE POPULACIJE


Pozdrav svima 😊,

Tema o kojoj ću vam danas pisati jeste hidracija organizma. Po tvrdnjama mnogih stručnjaka čovjek može izdražati dulje vremena bez hrane, no bez vode ne dulje od 3 dana u uvjetima normalne temperature okoliša. Što znači da nam je voda esencijalna za život.
Udio vode u našem tijelu iznosi oko 70% , no vodu tijekom dana gubimo na različite načine ovisno o dobi, spolu, tjelesnoj aktivnosti i temperaturi okoliša. Gubimo je naravno znojenjem, urinom, mali dio fecesom te disanjem.
Kako se ne bi doveli do stanja dehidracije vodu je jako bitno tijekom dana nadoknadjivati.
Nadoknaditi je možemo na različite načine:

  •  popiti nekoliko čaša vode što je klasičan način 
  •  popiti čaj ili kavu
  •  popiti sok
  •  pojesti juhu koja osim što hidrira organizam odličan je izvor elektrolita i vitamina koji  dodatno pomažu u održavanju našeg organizma zdravim
  • hrana - kao skriveni izvor vode 

Ono što me ljudi često pitaju jeste: Da li moram popiti 2L ili više vode dnevno?!?
Naravno da NE! 
Kao prvo unos tekućine ovisi o dobi, spolu, fizičkoj aktivnosti, temperaturi okoliša te tjelesnoj težini.
Što nam najbolje govori da ljeti unosim puno više tekućine zbog visokih temperatura dok je unos tekućine zimi nešto manji.
Ono što je bitno jeste i fizička aktivnost ili posao kojim se bavite. Naravno da će unos tekućine kod ljudi koji se bave sportom ili jačim fizičkim naporom biti veći od onih čiji je posao sjedilačke prirode zbog većih gubitaka tijekom aktivnosti
Također ono što želim naglasiti jeste da u sve preporuke za unos tekućine  koje dobijete od svojih nutricionista ulazi sva tekućina (voda, mineralna voda,čaj, kava..) te hrana (juha,voće,povrće..), što ne znači da morate striktno "popiti" tu količinu vode.
Gledajte da vaš unos tekućine bude onoliko koliko je potrebno vašem organizmu, te unos nemojte ni predcjenjivati,ali ni podcjenjivati te se dovest do stanja dehidracije.
Ono što je ženama, ali i muškarcima jako bitna informacija jeste da povoljan unos vode utječe i na ljepotu naše kože i tena. Stoga ako imate problematičnu kožu zapitajte se da li je unos vode u vaš organizam adekvatan. Ukoliko je vaš organizam dovoljno hidriran to se odražava i na ljepotu vaše  kože koja je tada manje suha, sklona aknama ili alergijama.

Što se tiče sportaša ili onih koji se rekreativno bave sportom preporuke za unos tekućine naravno ne možemo opet generalizirati kao ni kod opće populacije pristup je opet individualan i ovisi o težini i trajanju aktivnosti. No preporuke možemo otprilike definirati ovako:

Prije aktivnosti: 300-600 ml u sklopu obroka, a zatim 300-450ml 15 min prije same aktivnosti
Tijekom aktivnosti: kod kraćih fizički aktivnosti unos nije potreban jer je organizam dovoljno hidriran 
Kod duljih aktivnosti taj je unos manji zbog povoljnog stanja hidriranosti organizma prije izvedbe te je sama izvedba kvalitetnija, učinkovitija,a rezultati zagarantovani.
Dehidracija negativno utječe na sportsku izvedbu ubrzava rad srca i povećava percepciju napora pa je za izvedbu vrlo bitna hidracija organizma prije, tijekom i poslije aktivnosti (rehidracija) .
Nakon aktivnosti organizam je potrebno rehidrirati te nadoknaditi izgubljeno što opet ovisi o već spomenutom trajanju aktivnosti te težini sportaša.

Još jedan mali prijedlog kako izvršiti detoksikaciju organizma putem tekućine i hrane, te kako možete ojačati svoj imunitet čitajte na je jednom od mojih starijih postova POSLIJEPRAZNIČNA DETOKSIKACIJA.

Do idućeg posta budite mi lijepi i zdravi te ne zaboravite unos tekućine!! 👋👋💋💓




Monday, 27 March 2017

HELLO SPRING ! !

Pozdrav svima😊,

Mislim da sada konačno možemo dati pozdrav dugo očekivanom proljeću. Nadam ste da ste i vi također kao i ja jedva dočekali ove lijepe dane i prve zrake toplog sunca. Kako vrijeme, ali i priroda nalaže proljeće sa sobom nosi nove vesele i šarene boje. U modnom smislu mene osobno za proljeće vežu sve one pastelne nijanse boja što se danas može primijetiti na mom outfitu u nastavku posta.
Nezaobilazne bijele hlače visokog struka kombinirala sam sa pastelno plavim topom kojeg krase čipkasti rukavi u obliku zvona kao detalj. Cijelu kombinaciju "začinila" sam cipelama i torbicom animal printa koje su outfitu dali eleganciju. Ova kombinacija također se može nositi uz ravnu obuću poput balerinki za neki dnevni look  ili na patke pastelnih nijansi za sportski look. Dakle igrajte se kombinacijama u ovisnosti o prilici ili tome kako se osjećate.
Nadam se da vam se svidio ovaj post, a mi se družimo u nekim od narednih proljetnih postova. 💋💋😊











Copyright © 2015 Body and fashion blender