četvrtak, 24. studenoga 2016.

JESENSKA STREETSTYLE KOMBINACIJA


Pozdrav svima 😊,

U današnje vrijeme u modi je sve dozvoljeno, nema ograničenja, kombinacija različitih stilova svakako nas dovodi do chic & trendy modnih kombinacija. U mojoj današnjoj kombinaciji možemo vidjeti hlače od umjetne kože, pomalo rock stila, koje su i ove sezone moderne u ovim hladnijim danima jer su izuzetno tople. Kožne čizme istog fazona u kombinaciji sa krznenim prslukom u pastelnoj nijansi pomalo romantičnog stila. Sigurna sam da ako na ovakvu kombinaciju obučemo crnu "bajkersku" jaknu ostali bi u onom pravom rock fazonu, ali budući da ja volim eksperimentirati meni je ovaj romantični prsluk svakako osvježio kombinaciju. Debeli džemperi u različitim bojama mogu zamijeniti jakne u sunčanim jesenskim danima, a uz to vrlo su praktični, udobni i topli.
Nadam se da sam vas danas dovoljno potakla inspiraciju, družimo se u idućim kombinacijama 👋😊😊.











Follow my blog with Bloglovin

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2015 Body and fashion blender