subota, 16. rujna 2017.

JACKET WITH TASSELS // ZARA INSPIRATION

Pozdrav svima 😊,


Posljednjih par godina resice ne izlaze iz mode i predstavljaju detalje na svim modnim komadima poput jakni, kaputa, čizama, cipela pa sve do torbica i ĆĄalova. Moram priznati da sam i ja jedan od njihovih ljubiteljica te su upravo one bile inspiracija za moj danaĆĄnji outfit. Resice su posebno bile popularne sedamdesetih godina i veĆŸemo ih uglavnom uz festivalsku modu, mada moram priznati da su sve popularnije iz godine u godinu i uspijevaju nas iznova oduĆĄeviti.


Ako bi me kao dijete pitali prvu asocijaciju vezanu za rese sigurno bih rekla Indijanci ili Pocahontas 😃. Danas je priča već pomalo drugačija, a kako izgleda moja kombinacija pogledajte u nastavku.

Svoju kombinaciju opisala bi kao retro budući da je jeans u istoimenom kroju i dizajnu. Koliko volim rese vidi se i po tome da se upravo one nalaze i na mojim sandalama ĆĄto opravdava ono da nema modnog komada kojeg one ne krase. Modna kuća Zara pomno prati sve trendove sa modnih pista pa u njihovim kolekcijama moĆŸete pronaći upravo ovakve komade prema vlastitom ukusu.


Iskreno se nadam da vam se svidjela moja kombinacija. A da li i vi volite rese? I koji komadi su vam dragi? Piơite mi u komentaru! Do idućeg posta 👋👋💋💋💓.














JACKET: Zara
T-SHIRT: Zara
JEANS: Zara
BAG: Michael Kors
SANDALS: Zara

Broj komentara: 19:

  1. Resice često upotpune odjevnu kombinaciju. Mene uvijek asociraju na jesen a ti si ih ovde divno kombinovala. Divan post. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. loving post dear! =) now i follow you on google+ and gfc! i hpe that you can follow me back!
    a kiss,
    Serena

    glameglitter.blogspot.it

    OdgovoriIzbriĆĄi
  3. Wow I love your shoes<3
    you look really great.
    Have a nice day
    kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  4. Super kombinacija! Outfit je prekrasan i lijepo ti stoji :)

    Ako ĆŸeliĆĄ da se zapratimo, javi mi na mom blogu: https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  5. Amazing sandals!!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriĆĄi
  6. Kao i uvek ti sve odlično nosiơ, pa tako i resice. Sad mi nekako čudno, navikla sam da kad udjem u novi post uvek poneseơ odevne kombinacije jakih boja (a nekako ti najlepơe i stoje), ali i ovaj outfit je predivan.
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Jaoo hvala ti punoo! Ti si prva koja je ovo primjetila, htjela sam isprobati i ovako neơto, drago mi je da ti se sviđa! :) :*

      IzbriĆĄi
  7. Thank you dear! Yes of course!;)

    OdgovoriIzbriĆĄi
  8. Fringes is a trend that I like so much. Nice choice my dear. You are really beautiful in this outfit!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    4 Reasons to wear a white dress

    OdgovoriIzbriĆĄi
  9. Cool look with the distressed denims!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  10. websites u6m43x2w82 replica louis vuitton handbags replica bags high quality z7u90p5x70 blog w8d69j8t02 replica designer backpacks replica bags hong kong x3c04j9k64 replica bags aaa hermes replica handbags y4r25c5g23 replica bags in dubai

    OdgovoriIzbriĆĄi

Copyright © 2015 Body and fashion blender