nedjelja, 5. veljače 2017.

BURGUNDY OUTFIT

Pozdrav svima  😊,

Tema današnjeg posta svakako jeste burgundi boja. Prošle godine nekako sam se zaljubila u nju tijekom jesenskog perioda, a ove godine nosim je i na zimskim kombinacijama. Burgundi je topla i vrlo efektna boja jednostavna za kombiniranje i savršena za ove mračne i hladne dane. Uglavnom u svojoj paleti burgundi obuhvata različite nijanse od onih koje vuku na crveno, do oni koje liče na smeđu i ljubičastu. 


Ova boja mene osobno podsjeća na čašu crnog vina i po meni daje efekt luksuza naročito u kombinaciji sa smeđom, bež ili crnom bojom.
Burgundi boja je pravo osvježenje u vašem ormaru, nebitno da li kao boja na kaputu, sakou, hlačama, košulji ili kao modni detalji poput torbice, šešira ili laka za nokte.


Na mojoj današnjoj kombinaciji možete je vidjeti na Mangovom kaputu i Michael Kors torbici u istoj nijansi. A ono čemu bi još dala važnost u ovoj kombinaciji su neizostavne čizme preko koljena koje su mislim ove sezone doživjele svoj vrhunac popularnosti te ih susrećemo na ulicama u svim mogućim bojama i različitim materijalima. Cijelu kombinaciju zaokružila sam tamno zelenom Tommy Hilfiger košuljom koja na sebi također ima burgundi detalje i Zarina suknjica A kroja, te šeširom koji je dao dodatni efekt ženstvenosti i glamura.
Nadam se da sam vas dovoljno inspirirala i da ćete se i vi također odlučiti za ovu boju na nekim komadima u svojim kombinacijama.👋👋💋.
Video kako je izgledalo slikanje možete pogledati na mom instagram profilu : @milicam24









KAPUT/COAT: Mango
ČIZME/BOOTS: Mass shoes 
TORBA/BAG: Michael Kors
SUKNJA/SKIRT: Zara
KOŠULJA/SHIRT: Tommy Hilfiger
ŠEŠIR/HAT: Zara

2 komentara:

  1. Fantastican kaput!
    Bas razmisljam da uzmem neki dobar.

    smootilica.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti :) Sniženja su svuda,sigurna sam da ćeš pronaći neki ;))

      Izbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender