nedjelja, 16. srpnja 2017.

SUMMER STREETSTYLE

Pozdrav svima 😊,

Konačno se javljam s novim postovima nakon duže (opravdane😌) pauze. Budući da sam zapostavila postovanje s ljetnim outfitima, a ljeto je već odavno počelo danas krećem s jednim ljetnim outfitom.
Ljeti mi inspiracija za modne kombinacije ne nedostaje, uglavnom bitno je da je sve šareno, veselo i udobno. Što se tiče ovog outfita moram priznati da sam bila inspirirana jeansom koji je po meni kao i "mala crna haljina", vrlo lako se kombinira i pogodan za različite prigode gdje možete izgledati chic, moderno,svečano do casual i sportski ovisno kako se osjećate taj dan. Jeans košulju i sandale, te torbicu koja se bojama uklapa u nijansu ovog jeansa kombinirala sam sa veselo ružičastom suknjicom "pencil" kroja. Nešto što mi je totalno hit ovo ljeto je  ovaj novi model Gucci sunčanih naočala u koje sam se zaljubila i doslovno ne skidam otkad sam ih kupila.
Svoju kombinaciju opisala bih kao chic i modernu te po meni vrlo udobnu za ove ljetne dane. Nadam se da vam se svidio ovaj outfit te da sam vam potakla inspiraciju. Ovoga puta obećavam da ću biti ažurnija što se tiče postovanja, družimo se do idućeg posta 👋👋💋💋.

Za više outfita INSTAGRAM @milicam24

bodyfashionblender








Broj komentara: 9:

  1. This look with the red skirt is amazing!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much! Yes of course my dear :))
      XoXo

      Izbriši
  2. This look is so chic and elegant, the jewels on the shoes and that sneak print bag love the details !
    FashionDRA

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja si ti mačka!! Odličan outfit, predivna si :* Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga! :** Pratimo se, naravno! ;))

      Izbriši
  4. Outfit mi se jako sviđa, suknja je vrh! :)
    Zapratila sam te :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender