nedjelja, 13. kolovoza 2017.

NUDE PINK DRESS

Pozdrav svima 😊,

Za moj danaĆĄnji outfit inspiraciju sam pronaĆĄla u nijansi ruĆŸičaste (roza) boje neĆĄto poznatijoj kao puder ruĆŸičastoj boji. Za popularnost ove boje posljednjih par godina zasluĆŸno je američko trĆŸiĆĄte ili joĆĄ preciznije popularna obitelj Kardashian koji često nose upravo ove nijanse boja kako na svim komadima odjeće, obuće pa sve do ĆĄminke čije linije posjeduju s vlastitim potpisom. Da li je nijansa zaista njihov favorite ili je ona ideje tima koji su oko njih ne znam, ali moj zaista jeste.

Ono ĆĄto je vrlo specifično u ovom outfitu jeste da sam obučena u ovu boju "od glave do pete". Ovakav način oblačenja u modi joĆĄ poznat pod terminom monokromatsko oblačenje koje je vrlo popularno danas. Ali također veliki oprez s ovim načinom oblačenja jer često kombiniranje jedne bojom moĆŸe dovesti i do neukusa ĆĄto bi zasigurno savjetovali svi modni stručnjaci. Stoga se treba znati "igrati" ovom vrstom outfita.

Svoj danaĆĄnji outfit joĆĄ bi opisala kao elegantan, jednostavan bez puno detalja, ali opet vrlo interesantan bar u onom modnom smislu. Nadam se da će vam se svidjeti moja danaĆĄnja kombinacija, a opet se druĆŸimo u novim postovima 👋👋💋💖.







Bodyfashionblender           

                


Broj komentara: 9:

  1. Iako se radi o tzv monokromatskom oblacenju, ja mislim da si ti ovo sve savrseno uklopila!
    Ja kada se oblacim u jednu boju, to bude samo crna, sto je sigurno, sigurno je haha ☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Eto poticaj da se malo ohrabriĆĄ :))
      XoXo

      IzbriĆĄi
  2. Wow, you look fantastic with the pink dress!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  3. Predivno, haljina i torbica su preslatke :)

    xbeautyplace.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriĆĄi

Copyright © 2015 Body and fashion blender